شنبه ۱۰ آذر
حضرت خوبی(بمناسبت شهادت علی ع) شعری از علی معصومی
از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۲۲ شماره ثبت ۷۴۰۹۵
بازدید : ۲۹۷ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
حضرت خوبی
چرا حیدر غبار از روی محرومان نمی گیرد
سراغ از پیرمردی کور بی سامان نمی گیرد
برای التیام زخمه های مانده از دوران
یتیمان عرب را بوسه از دستان نمی گیرد
چه شد یارب که امشب را علی ابن ابیطالب
وضوی نیمه شب از چاه نخلستان نمی گیرد
برای سفره های خالی و شب های بی پایان
بدوش انبانی از خرما و قرصی نان نمی گیرد
شنیدم آسمان فُزتُ وَ رَبِّ الکعبه می خوانَد
که با زخم سرش تدبیری از درمان نمی گیرد
نمی دانم چه پیش آمد برای حضرت خوبی
که دیگر دل ز مهر خالق سبحان نمی گیرد
چه کوتاه است معصومی بقای عمر گل زیرا
خدا جز بندگان صالحش پیمان نمی گیرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاعر گرامی عبادات مورد قبول درگاه حق