دوشنبه ۵ آذر
پایان شعری از علیرضا تنگستانی
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ۰۴:۲۹ شماره ثبت ۷۴۰۷۳
بازدید : ۵۰۲ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر علیرضا تنگستانی
آخرین اشعار ناب علیرضا تنگستانی
|
دلم پایان میخواهد
خسته ام از این چشم انتظاری
پایان این مسیر، چه با تو و چه بی تو دیگر مهم نیست
چون خسته ام از این درد و آوارگی
این معادله زیاد هم سخت نیست
با تو یعنی آغاز زندگی و بی تو یعنی پایان آن
می گویند بی تو هم می توان زندگی کرد
می توان به دنیا خندید و خوشبخت بود
دروغ محض است
زندگی در همین روزها هم بی تو هیچ و پوچ است
و شبیه مرگی تدریجی
در این روزها تنها دلیل نفس کشیدن های من، هوا و اکسیژن نیست
تنها دلیل امیدی محال است
امید به اینکه یک روز سرم را بر روی شانه ات بگذارم و آنجا بمانم
آنقدر بمانم که دنیا بگوید دیگر کافیست
تو تمام سهمت را از من گرفتی حال دیگر به زندگی برگرد
خسته ام از این همه انتظار
این جاده ی به تو رسیدن چرا به پایان نمی رسد
دلم پایان می خواهد...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما شاعر گرامی سپاس گزارم🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آوای دلتون شاد