جمعه ۲ آذر
انصاف شعری از علیرضا تنگستانی
از دفتر عاشقانه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ۱۵:۳۱ شماره ثبت ۷۷۱۶۴
بازدید : ۴۳۰ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر علیرضا تنگستانی
آخرین اشعار ناب علیرضا تنگستانی
|
از دریا دل زدهام
اما غرقِ چشمانت را دوست دارم
.
از ارتفاع می ترسم
اما سقوط از بلندیِ نگاهت را دوست دارم
.
از دود سردرد می گیرم
اما کام به کام غمت را دوست دارم
.
از نفس بریدهام
اما هوا شدن در ریهات را دوست دارم
.
از بغض فراریام
اما گریه در فراقت را دوست دارم
.
از آغوش لبریزم
اما کشش آغوشت را دوست دارم
.
از آدمها گریزانم
اما نزدیک بودنت را دوست دارم
.
از رنگ قرمز رو گردانم
اما یاقوتِ لبانت را دوست دارم
.
از اسلام دلخورم
اما تسلیمت بودن را دوست دارم
.
از فرفره متنفرم
اما موهای فرت را دوست دارم
.
از صف نان بیم دارم
اما انتظار برایت را دوست دارم
.
از تکرارِ در هر چیز بیزارم
اما تکریر در دیدنِ عکسانت را دوست دارم
.
از مرگ واهمه دارم
اما شهید شدن در راهت را دوست دارم
.
از دوست داشتن خسته ام
اما دوست داشتنت را دوست دارم
.
از گرما دوری می جویم
اما سوختن از بهر زبانت را دوست دارم
.
از سردی می لرزم
اما بی تفاوت بودنت را دوست دارم
.
از تاریخ بیزارم
اما عشق بی پایانت را دوست دارم
.
بعد از این همه دوست داشتن
تو تنها کافیست
عدالت را دوست بداری
تا ببینی دوست نداشتنم
انصاف است یا ستم...!؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود