چشمت که خواب خویش کند ماهتاب را.
دریا کند به دامن صحرا سراب را.
آبادیِ صفای دلت حرف آینه است.
هر خنده ات شفا، دلِ از غم خراب را.
در موج غم ز سینه ی دریا گرفته است.
آرامشِ همیشگی ات التهاب را.
مدهوش کرده عطر تو در صحن جانماز.
در هر نفس به قمصرِ کاشان گلاب را.
از آسمان به سمت زمین سوق می دهد.
هر شب سَوادِ زلفِ سیاهت شهاب را.
از شوقِ جمعیت، نفسِ کوچه ها گرفت.
هر دم گرفتی از رخِ ماهت نقاب را.
زیرِ سوال برده دو چشم سیاه تو.
هم روی ماه یوسف و هم آفتاب را.
بی خود ز خویش کرده لبِ لعلِ کوثرت.
در محضرِ پیاله ی ساقی شراب را.
دیوانه کرده غمزه ی ابروی دل کَشت.
در شاعری تمام غزل های ناب را.
حافظ کجاست مست، ز سرچشمه ی حیات.
شیرین کند دهان غزل را از این نبات.
رسول رشیدی راد(مجتبی) اردیبهشت 98
به مناسبت میلاد کریم آل ا... امام حسن مجتبی(ع) با رخصت از اساتید فقط یک بند از ترکیب بند میلاد امام حسن مجتبی(ع) را به نام غزل های ناب را به دلایل شخصی فقط به منظور تبریک و شاد باش منتشر میکنم
زیبا سرودید
آوای دلتون شاد