يکشنبه ۴ آذر
چه سخت است... شعری از سعید مطوری
از دفتر شورعشق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۱ ۰۷:۳۳ شماره ثبت ۷۳۸۶
بازدید : ۹۰۹ | نظرات : -۱۰
|
آخرین اشعار ناب سعید مطوری
|
در ياد لحظه هايت دلتنگيم چه سخت است
آه از نهاد من شد عاشقيم چه سخت است
عكس رخت به مهتاب با چشم دل بديدم
عاشقم وچه بي تاب آن دوريم چه سخت است
در كودكي چه خوش بود با هم هميشه بازي
اي كاش كه بمانديم بزرگيم چه سخت است
در آسمان يادت انديشه ام قفس شد
بي تو نمانده شوقي بي حاليم چه سخت است
صدها سئوال ازمن پاسخ نيامد از تو
تنها سكوت بي تو صبوريم چه سخت است
چلچله ي عشق من بال وپرش شكسته
كنج قفس اسير و تنهاييم چه سخت است
شمع بودم و بسوختم آخر وفا نديدم
دل سوخته بماندم سوختگيم چه سخت است
گفتي وفاي ديگر جوينده تر گشتم
دل نادم و پشيمان ناكاميم چه سخت است
سعيد مطوري/مهرگان
از دفتر شورعشق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.