يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر ملیحه ارجمند ( م الف باران)
آخرین اشعار ناب ملیحه ارجمند ( م الف باران)
|
بی تو آسمون این شهر
شده هم رنگ سیاهی
سقف قصر آرزوهام
رفته تا اوج تباهی
تا تو بودی این دل من
پره از شور و شرر بود
با حضور گرم دستات
غصه هام چه بی اثر بود
با تو دنیام پر امید
باتو هیچی کم نداشتم
همه دردام گم میشد تا
سر روی شو نه ات می ذاشتم
حالا از روزی که رفتی
شده ماتم کده این دل
روی برگ آرزوهام
خورده چندتا خط باطل
ببین از غم نبودت
می خونم چه عاشقونه
کی دل رو غرق صفا کرد
جز تو هیچکی نمی تونه
با تو ای ماه روشن
با تو ام ای رفته از دست
ای که خوشبختی پس از تو
گم شد و به قصه پیوست
برای پدر عزیزم که ......
سالهاست پر گشوده .....
|
|
نقدها و نظرات
|
درود
خداوند همه ی رفتگان را بیامرزد
سپاس فراوان | |
|
درود شاعر گرامی
سپاس فراوان
| |
|
درود و سپاس.
خداوند همه رفتگان را قرین رحمت کند
آمین۴ | |
|
سلام و عرض ارادت
سپاس فراون
خداوند تمام رفتگان را بیامرزد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید که خلد آشیان باشد
فاتحه و صلوات