سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        یار غایب

        شعری از

        فربد افشاری

        از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ۱۷:۱۱ شماره ثبت ۷۲۹۹۴
          بازدید : ۲۴۵   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فربد افشاری

        جای پای یار را باید پسندیدش زیاد
        جامه یوسف پر از خون را ببوییدش زیاد 
        گوشه چشم لیلیان قاصر به چشم ما نبود 
        صد برابر بیشتر باید نگریدش زیاد
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ۲۲:۴۹
        درود بزرگوار خندانک
        ایمان اسماعیلی( راجی )
        شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ۱۱:۱۲
        درودتان جناب
        خندانک خندانک خندانک
        کبری یوسفی
        شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ۱۲:۱۲
        سلام شاعر بزرگوار
        درودتان زیبا سروده اید
        موفق باشید شاد وشاد باشید غمت بر باد
        عید بر شما وبر همگان مبارک درپناه خدای بزرگ
        خندانک خندانک خندانک
        مرغ آمین
        شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ۱۳:۴۲
        درود خندانک خندانک خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ۱۶:۲۹
        درودتان
        خندانک خندانک خندانک
        شهرام مودب
        شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ۱۹:۱۹
        برقرار باشید و منصور،
        درودتان خندانک
        سیاوش اسفندیاری
        شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ۱۹:۵۱
        به کانون شعر و ادب خوش آمدید هم استانی عزیز خندانک
        پیروز و موفق باشید خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ۲۰:۴۴
        درود بر شما.......... خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0