جمعه ۱۸ آبان
قلب ها شعری از مریم محمدصالحی
از دفتر دریای تلخ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ۱۱:۲۵ شماره ثبت ۷۲۸۷۶
بازدید : ۶۰۹ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مریم محمدصالحی
|
آسایش جان!
بی تو امروز و لحظه لحظه ی فرداهایم
همه توست...
می دانم
نازنین!
بی تو عاشق،
با خاطرت عاشق تر،
با تو عاشق ترینم،
عقل نه،
عاقل ترین نه،
قلب ها منطق چه می دانند جانا !
بی تو این هر روز هایم،
مانده در آن روز هامان
جان شیرین
چشم هایم ،
بی تو هر شب اشک هایم،
خنجرت،
آهم،
نگاهت،
نازنین تا کی جدایی؟
اشک ها منطق نمی دانند جانم
زخم ها ،
درماندگیها،
درد ها،
شب گریه هایم،
نازنین
آوارگی هایم مگر سامان نمی خواهد؟
دریغا
حسرتا
جانم،جهانم،
جان جانانم،
زمینم،
آسمانم،
چشم ها ؛
منطق،
نمی دانند....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود