پنجشنبه ۱۷ آبان
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
بنال ای دل که عباسِ دلاور کشته شد امروز
به دشتِ نینوا هم عون و جعفر کشته شد امروز
جگر خون شو یتیمان حرم لب تشنه می خوابند
دریغا عَلقَمه،سقای حیدر کشته شد امروز
بسوز ای سینه ی غمدیده از بی تابی اصغر
اذان گوی جوان شهزاده اکبر کشته شد امروز
به خاک کربلا زهرا رسیده با هزار افغان
نمی دانی گل زیبای مادر کشته شد امروز
بنال از این غریبی، با دل غم پرور زینب
به گودالی تمام هست خواهر کشته شد امروز
ببار ای آسمان خون شهیدان بر سر صحرا
امام بی کفن صد پاره پیکر کشته شد امروز
دلا خورشید بر نیزه نمایان گشته واویلا
حسین از کینه ی قوم ستمگر کشته شد امروز
...
یا حسین مظلوم(ع)
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.