شنبه ۳ آذر
گوش کن شعری از محمد غفاری
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ۲۱:۵۰ شماره ثبت ۷۲۷۱۶
بازدید : ۶۱۱ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب محمد غفاری
|
امشب و، جون خودت،چیزی نگو
تو فقط ،بشین کنارم، گوش کن
نگو که، خوابت میاد، اومدنی
چراغ، اتاق خوابو،خاموش کن
کتری خالیه، روی ،اجاغ گاز
زوزهاش، گوش منو،کر کرده
از درون، داره میسوزه،مث من
فقط اونه، که با من، همدرده
شیشه هارو، یه نگا کن، تارن
غباروخاکه، روی، آینه چیه؟
اگه اینجا ،خونمونه، تو بگو
فرق این خونه، با ویرونه، چیه؟
قاب عکسارو ،نگا کن ،یک بار
جای ما ،چند وقته ، خالیه توقاب
انگار اون، ادمکای،خوشبخت
نمی دونن،دنیاشونو،برده اب
چه بلایی، سر گلدونا، اومد
چرا گلها ،همشون،بی جونن
تشنه ی، محبتن ،بهتر ازما
درد،همخونشو،میدونن
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانو ممنونم از نظر لطفتون | |
|
ممنونم استاد گرامی از نظر لطفتون | |
|
ممنونم دوست عزیزم از نظر لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود