جمعه ۲ آذر
زندگی شعری از علی حبیبی
از دفتر دل نوشته ها نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ ۱۳:۳۱ شماره ثبت ۷۲۶۱۹
بازدید : ۴۷۲ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب علی حبیبی
|
زندگی مفهوم گنگی از داشتن ونداشتن
زندگی بازی دوری و نزدیکی
زندگی قدم زدن زیر بارانی که نمیبارد
زندگی گذر خاطرات مگو در یک لحظه خاص
زندگی بی قراری من و نگاه تو
زندگی پرسه های شبانه و درد
زندگی هق هق های خاموش
زندگی نفس کشیدن در هوایی که نیست
زندگی ثانیه های یخ بسته
زندگی خفگی های گاه و بیگاه
زندگی بند شدن دلت به دلخوشی کوتاه
زندگی تغییر تمام باورهایت در یک آن
زندگی بودن های بی حس و نبودن های لبریز از احساس
زندگی حسرت بوسه ای آرام
زندگی فصل های فراموش شده
زندگی دلتنگی های درک نشده
زندگی زانوی بی رمق صبح بهاری
زندگی غم سنگین غروب جمعه
زندگی حرفهایی که هیچ وقت گفته نشد
زندگی تعدد پرسشهای بی جواب
زندگی نگاه دوخته شده به دری که هرگز باز نمی شود
زندگی تصمیمی سخت که قلبت را به درد میاورد
زندگی حرف رفتن و دعای ماندن
زندگی روزمرگی ضرب در تکرار
زندگی مرگ ...
آری گاهی زندگی ، معنایی جز مرگ ندارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.