سلام به همه شما که ما را یاری کردید وترانه فرستادید خسته
نباشید من دست یکا یک شما را میبوسم ودوستتان دارم
در این بین استادانی چون جناب طوفان ..آقا سید رضا ..
وجناب مهرگان همیشه ما را یاری کردند جا دارد از همه دوستان
تشکر کنم ترانه سرائی کار آسانی نیست
از زمان مرحوم عارف ..عشقی ..ومرحوم بهار که دوازده تراته
ایشان هنوز مثل مرغ سحر باقی مانده با عشق خوانده میشود وهمه
لذت میبرند بیشتر از نیم قرن گذشته این یعنی چه یعنی عشق به ترانه ائی که مینویسید
از سر ورانی که در این مسابقه برنده شدند نام میبرم جای دارد از همی عزیزان تشکر بگنم که زحمت کشیدند در اینجا از سرورم خانم استاد عرفانی که همیشه مشوق ما بودند تشکر میکنم و میگویم استادم خسته نباشی شما همیشه ما را یاری کردید ممنونم از زحمات شما
1..به شوق لحظه ها آقای حجت الله یعغوبی
2..تو رفتی خانم زهرا سمیعی
3..غربت آقای عاشوری
5..گل کاغذی جناب مهجور
6..فرشته یا آدم آقای پیرالوند
7..ابرا ببارن آقای شیر دل
جای آن دارد از همی کسانی که ترانه فرستادن تشکر کنم
----------------
قصه دل
امشب از فصه دل با تو سخن ها دارم
حرفها با تو از این عاشق تنها دارم
فصه ها دارم از آن فرصت بی سامانی
از همان وقت که گفتی به دلم می مانی
مانده در خاطرت آن شعری که میخواندی
نکند قاش کنی آنچه که تو می دانی
یاد داری که شدم خاطره در هر محفل
نقش کردم رخ زیبای ترا در خانه دل
کاش میشد تو هم از خاطره حرفی بزنی
وقت تنگ است بقدر یک مژه برهم زدنی
امشب ای رمز نگاهت غزل رویائی
ای تمنای دل شب زده سودائی
باز میخوانم از آن غم که در خانه توست
پار سخم گو به عشقم که زبان منو تو ست