سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    آرام برو

    شعری از

    دیندارلو

    از دفتر لبخند نو نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ۰۸:۵۲ شماره ثبت ۷۲۴۸۵
      بازدید : ۳۳۷   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر دیندارلو
    آخرین اشعار ناب دیندارلو

    ای که با سرعت باد از بغلم می گذری
    سبقت از راست بگیری و چو آهو بپری
     
    جاده مال تو و جد و پدرت نیست پسر
    که چنین سر به هوا از همه جا بی خبری
     
    خط کشی ها وسط جاده برای من و توست
    تو چرا حق مرا خورده به یغما ببری؟
     
    شاید از کوچه بیاید پسری با عجله
    وسط جاده شهری که نبینی خطری
     
    تا نیفتاده بلا بر سرت آرام برو
    تو که بر سرعت رانندگی ات مفتخری
     
    سرعت و ثانیه و حادثه می دانی چیست؟
    سبقت از راست گرفتن که نباشد هنری
     
    گر تو را حوصله ی سرعت کم نیست، مران
    تا نیاید به سوی ما خطر و دردسری
     
    جان تو بسته به مویی است اگر می شنوی
    تو بدان بهر پدر مادر خود چون قمری
     
    لحظه ای صبر نمودن که دگر مشکل نیست
    نرم و آهسته برو تا که نسوزد جگری
     
    اسفند 97
     
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ۲۳:۵۰
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و جالب بود خندانک
    همایون طهماسبی (شوکران)
    شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ۱۵:۱۶
    درودتان
    بسیار زیبااااااا
    خندانک خندانک خندانک
    کبری یوسفی
    يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ ۰۱:۵۸
    سلام ودرود بر شمابزرگوار
    بسیار زیبا وقشنگ سروده اید
    مرحبا موفق باشید ودرپناه خدا
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0