شماره سه ؛ سفر
سفر به کوی عزیزم هماره خواهم کرد
برآن جمال دلا را نظاره خواهم کرد
نظر کنم همه جارا جمال او بینم
محبتش به دلم بی شماره خواهم کرد
به بوی او همه جا میتوان ورا بینم
به شب نگاه به ماه و ستاره خواهم کرد
به وقت ریزش باران چنان کند جلوه
به چشم خویش به دل آشکاره خواهم کرد
به اشک چشم دلم را زکینه پاک کنم
دلی که کینه در آن هست پاره خواهم کرد
محبت همه را جای کینه بگذارم
قبول خدمت اورا دوباره خواهم کرد
قبول خدمت اورا به جان و دل دارم
اگر نیاز شود استشاره خواهم کرد
سعادتی اگرش شد نصیب من یکدم
به چاره سازی بیچاره چاره خواهم کرد
گرش که راه به(گمنام) بسته هم باشد
طریق عشق و صفارا اجاره خواهم کرد
جمعه نهم فروردین نود هشت .
شماره سه ؛ سفر
سفر به کوی عزیزم هماره خواهم کرد
برآن جمال دلا را نظاره خواهم کرد
نظر کنم همه جارا جمال او بینم
محبتش به دلم بی شماره خواهم کرد
به بوی او همه جا میتوان ورا بینم
به شب نگاه به ماه و ستاره خواهم کرد
به وقت ریزش باران چنان کند جلوه
به چشم خویش به دل آشکاره خواهم کرد
به اشک چشم دلم را زکینه پاک کنم
دلی که کینه در آن هست پاره خواهم کرد
محبت همه را جای کینه بگذارم
قبول خدمت اورا دوباره خواهم کرد
قبول خدمت اورا به جان و دل دارم
اگر نیاز شود استشاره خواهم کرد
سعادتی اگرش شد نصیب من یکدم
به چاره سازی بیچاره چاره خواهم کرد
گرش که راه به(گمنام) بسته هم باشد
طریق عشق و صفارا اجاره خواهم کرد
جمعه نهم فروردین نود هشت .
بسیار زیبا بود ند