سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        این جهان متروک

        شعری از

        آصف

        از دفتر دل نوشته های من نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ ۱۵:۳۱ شماره ثبت ۷۲۴۲۵
          بازدید : ۲۷۵   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر آصف

        چه کسی گفته است که

        تنهایی دنج ترین شلوغی دنیاست

        آنکه این جمله را گفته

        کاملا بی خبر از حال آدم هاست

        ما غرق در زخم هایی هستیم

        که سال هاست روی آن را نبستیم

        زخم هایی که ما را نکشت اما

        هیچوقت قوی ترمان هم نکرد

        اما باعث شد ببینیم و دم نزنیم

         در عوض از درد لبهایمان را گاز بگیریم

        تا از گوشه چشمانمان جاری شود

        اشک هایی نه از سر ضعف

        بلکه از شکستن سدی که ترک خورد

        و رویاهایمان را نیز با خود به زیر برد

        رویای انسان بودن درین شهر مخوف

        اما حیف که سد دل هایمان سنگی است

        و اشک هایمان شور و زمین گونه هایمان

        خشک و پر از ترک های جور واجور

        نه تو تنهایی و نه این دنیا دنج

        این شهر پر شده از نقاب های رنگی

        و خرابه های متروک اما پر زرق و برق
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ ۲۲:۱۲
        درود بزرگوار
        موثر و زیبا بود خندانک
        کبری یوسفی
        چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ ۲۱:۴۳
        سلام بزرگوار
        بسیار زیبا وقشنگ بود آفرینش شما
        موفق باشید ودرپناه خدا
        خندانک خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ ۰۴:۳۶
        درودتان
        زیباااااا
        خندانک خندانک خندانک
        مهدی سالوند (مهدی)
        پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ ۰۹:۳۷
        درود بر شما
        زیبا سروده اید
        پاینده باشید به مهر
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0