جمعه ۲ آذر
رفتی و رفتی و رفتی......... شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ تير ۱۳۹۱ ۲۰:۳۴ شماره ثبت ۷۲۳۰
بازدید : ۸۰۳ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
تو در آن روز به دل درس شکستن دادی
به خیابانِ عبور از دل من ، تن دادی
من در آن روز، پر از شهوت دیدن بودم
چشم را بستی و من را به ندیدن دادی
رفتی و ... من ...و تمنای تو ...تنها ماندیم
رفتی و.... وعده ی دیدار... به مردن دادی
تازه سر فصلِ رسیدن شده بود... اما تو
پا به پایانِ من و ... قصه ی رفتن دادی
غزلی بود عیان ، بر لبم از خواستنت
مرثیه خواندی و لب را به نگفتن دادی
تو در آن روز... در آن روزِ پر از دلتنگی
رفتی و.. دست به دستِ نرسیدن دادی
م مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.