يکشنبه ۴ آذر
... همکلامم هستی و شعری از جواد کریمی
از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ۰۰:۱۷ شماره ثبت ۷۲۲۰۳
بازدید : ۴۷۲ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
می نشینی روبرویم، همکلامم هستی و
فکر تخریب من و در انتقامم هستی و
می توان فهمید از، طرز نگاهت روی من
چون کبوتر بسته بالی جَلد بامم هستی و
در غزل هایم تو را با حُسن رو یا رنگ مو
گفته ام چون بارها، ختم کلامم هستی و
در ترافیکِ پر از،... حجمِ پیامِ گوشی ام
در مخاطبهای خاصِ #تل_گرامم هستی و
در خیالاتم تو را هر شب نظارت می کنم
عین و شین و قافی و ماهِ تمامم هستی و
فرق بینِ گفته با ناگفته هایم هرچه هست
می نویسم تا بدانی،... ناتمامم هستی و...
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
|
درود و ارادت جناب استکی عزیز ضمن تبریک روز مرد و سال نو برقرار باشید | |
|
درود بر شما مهربانو حسین زاده گرامی سپاسگزارم لطف دارید پیشاپیش سال نو مبارک | |
|
درودها مهربانو یوسفی سپاس فراوان پیشاپیش سال نو مبارک | |
|
درود بر شما جناب تهماسبی پیشاپیش سال نو مبارک | |
|
ارادتمندم جناب انصاری عزیز پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک | |
|
درود بر شما جناب خسروانی پیشاپیش سال نو بر شما مبارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد