منو تو هر دو زیر یک سقفیم
اما از حال همدیگه بی خبریم
توی دستای هردومون تیغ ه
شاهرگ زندگیمونو می بریم
شده هر روز کارمون دعوا
حرف همدیگه رو نمی فهمیم
توو دلامون نمونده هیچ حسی
قلبامون جنس سنگه.بی رحمیم
سرمون گرمه تویه گوشیها
عمرو بیهوده هدر میکنیم
به فضای مجازی دل بستیم
از محبت به هم حذر میکنیم
روی زخمای همدیگه جای
مرحمو با نمک عوض کردیم
دردامون شاکین از دست ما
جای همدردی واسه هم دردیم
خونه مون جاشو داد به قبرستون
دوتا جسمیم که هر دو بی روحیم
یادمون رفت روزی میگفتیم
پشت هم دیگه مثل یک کوهیم
سرنوشت امونو عوض کردیم
وقتی که قلبامون ترک برداشت
وقتی چشما به هم دروغ میگفت
اما قلبامون عشقو باور داشت
قلمو دست همدیگه دادیم
خط باطل رو سرنوشت بکشیم
روی هر خاطره که شیرین بود
با قلم ها یه خط زشت بکشیم
این وسط هر دومون ضرر کردیم
توو این بازی کسی برنده نبود
خودمون هم نفهمیدیم چی شد
کی اول نغمه ی جدایی سرود
این وسط هر دومون ضرر کردیم
توو این بازی کسی برنده نبود
خودمون هم نفهمیدیم چی شد
کی اول نغمه ی جدایی سرود
غمگین و زیبا بود