جمعه ۲۵ آبان
چند دوبیتی شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر طوفان نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ۲۱:۴۵ شماره ثبت ۷۲۰۰
بازدید : ۱۱۲۷ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
1-
بدرگاهت رسیدم دلشکسته
گنه کارم ، ره امید بسته
ز بس توبه شکستم باز بستم
دگر توبه ز دستم گشـته خسته
2-
وابسته مشو بر این جهان گذران
دل بستن و کندن تو بنه بر دگران
در حد نیاز خود از این چشمه بگـــیر
حمال جهان شدی از این شو نگران
3-
در بستر بیماری، محزون نه که دلشادم
از روی تفقد او ، شاید بکند یادم
عمری به در کویش دل داده و بیمارم
دلدار پس از عمری دلداده به فریادم
4-
قسم بر عـمر کوتاه شـقایق
من آن جسمـم که حبسم در دقایق
بمن ز آن می بده که لاله گونست
که تا روشن شود من را حقایق
5-
وطن را ز نــــوآوری ما شکوفــــــــــا کنــیم
چو عهد بسته ایم با خمینی پس ایفا کنیم
ز راهی که آغاز کردند شهیدان ز خون
ز دانش و کوشش سـفر تا به ژرفـــا کنیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.