مادر نه یک اسم است و نه صفت
مادر فرد است و احساس می شود در قلب کسانی که خودش آنها را پرورانیده
تقدیم می کنم به مادر بی نظیرم کسی که همیشه همراهم بوده و هست
کسی که همیشه نگرانم بود و هست
و تقدیم به مادری که روح الغزل را پرورانید
احساس غلیظی که من از خود به تو دارم
شعر و غزلی را که ز خود در تو ببارم
احساس قشنگی شده این عشق و جنونم
تا پیش تو در فصل شتا هم چو بهارم
خواننده نبودم که صدایم چو تو باشد
سازنده شدم تا که تو در سینه بکارم
سازنده شدم تا که ترا در دل خویشم
چون شعر بلندی بنویسم به عذارم
ای نام تو مادر که تو زیبایی شعری
وقتی که کنارت بده ام پیش قرارم
ای مادر من ای که ندانم به چه حرفی
گویم که چه هستی و چرا بی تو نزارم
ای معنی هر شعر پر از عشق و پر احساس
در مهر تو این من بده ام صید و شکارم
وقتی که تویی قافیه ها عشق و امیدند
مادر ! تو مه من شده ای در شب تارم
روح الغزلم خواهد از آن خالق دنیا
قلبش بکند بی غم از این شعر گوارم
#روح_الغزل
#شکیبا_درخشانی
تقدیمی زیبایی است
مبارک مادر عزیزتان با شد