جمعه ۲ آذر
از عشق نگو شعری از پژمان بدری
از دفتر سپیدانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۷:۱۹ شماره ثبت ۷۱۳۰۰
بازدید : ۵۵۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب پژمان بدری
|
عطرِ تعفن گرفته
تَنِ جهانت
از عشق نگو،
گِل بگیر
دالانِ دهانت را
زمینی بودی
افسوس آسمانی دیدمَت
تا دندان مسلح به حماقتی
"زمین قفس "
چه مُفت فروختی
آسمانت را
کوچ کردم به آوارگی،
سدِ شکسته ام
دیگر نایی نیست
جلو دار نیستم
طغیانت را
خودم را از خودم راندم
تا با تو باشم
حال در آغوشِ او
سپری کن زمانت را
قلبی که هرزه باشد
باید سنگسارَش کنند
چه راحت چید
سیبِ نجابتِ دامانت را
مَردُم دنیا
به خدا هم وفا ندارند
از عشق نگو لطفاً،
اَره بکش زبانت را...!
از عشق نگو
پژمان بدری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود