جمعه ۲ آذر
تنهـــاتــــرین مسافـــر شعری از شهلا-فراهانچی
از دفتر از َسر دلتنگی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۰۳ شماره ثبت ۷۱۲۵
بازدید : ۱۲۸۹ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب شهلا-فراهانچی
|
خورشید
می تابد از نگاهت
و شب
ستاره می چیند از دامنت ...
سایه ات انگار افتاده است
روی بام خانه ها
و مهتاب
رنگ پاشیده بر آن !
یک قطار
سالهاست که انتظارش را
با ُسوزن بان زمین
قسمت کرده !
عبایی سبز بر بلندای قامتت
با وزش نسیم
تاب می خورد
آرام و پر شکوه
و گاهی متلاطم ...
تو ایستاده ای
در بلند ترین قلۀ باشکوه زمان
نزدیک به آسمان
و همسایه با اختران شب...
دستهایت برکت را
در خود ُمشت کرده اند
برای روز آمدنت
و عدالت
در انتظار معنا یافتن
در کتاب خاک خوردۀ قانون...
دوستان عزیز :
چند هفته ای در سایت حضور نداشتم به دلیل کمی وقت و مسایل شخصی و کسالت.
مجدد آمدم با جدید ترین کارم ... بالطبع در نظر گذاشتن برای اشعارتان غایب بودم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.