جمعه ۲ آذر
دوباره بهار ، به زمین سلام خواهد داد . شعری از شهلا-فراهانچی
از دفتر از َسر دلتنگی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ ۱۷:۱۰ شماره ثبت ۱۰۱۱۸
بازدید : ۱۲۸۴ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب شهلا-فراهانچی
|
این روزها
از میان پنجره های غبار گرفته
بوی بهار می آید .
انگار نسیم
پیشاپیش آمده
تا تبسّم را دوباره
روی لب هایم بکارد...
اینجا هنوز برف می آید
و هیزم ها
شعله ورند ،
درون اجاق ها ،
اما دلم خوش است
که سرما
زود گذر خواهد بود .
در تقویم دیواری
پایان ماه
قابل شمارش است
برای دستهای یخ زده ام .
از حیاط خانه
صدای گنجشکها ی مشتاق
به گوشم می ر سد
که با هیاهوی کلاغ ها ی سیاه و سر مازده
در هم آمیخته ...
و من
بی صبرانه منتظرم
تا پرده های توری اطاق را
به کناری بزنم
وقتی خبر پایان سال
به گوش بنفشه ها می رسد !
این اولین حضورم است بعد از مدتها دوری و غیبتم در این سایت.
جدید ترین سروده ام را تقدیم می کنم به جناب آقای احمدی زادۀ عزیز مدیر محترم شعر ناب
به پاس زحماتشان و لطفی که نسبت به من داشتند و دارند .
تاریخ سرودن : هفده اسفند سال 1391
شهلا فراهانچی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.