جمعه ۲ آذر
شورش شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر هیمالیا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۵۱ شماره ثبت ۷۱۲۱۵
بازدید : ۵۶۴ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
روحِ چنگــیزِ مغــول در اَبـروانـت لانه کرد
که سمــرقنـدِ دلــم را یـک شبــه ویــرانه کرد
.
تو همـان اسکنـدری کـه قــرن ها پیش آمـد و
بـا هجـومـش پـارسـه را تَلّـی از افســـانه کرد
.
نقشــه ها نقشِ بـر آب و کوششــم بی فـایده
شـورشِ وحشــی لبخنـدت مــرا دیــوانه کرد
.
جنگــلِ جــادوی مـــوهـای خـیــال انگیــزِ تــو
میــــرزای جنگـلـی را نیـــز بی کـاشــانه کرد
.
قصرِ چشمـانت چنـان زیبــاست که گویـا مـرا
در خـودش زنـدانـی و بـا غصه ها بیگـانه کرد
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم شاعر گرامی | |
|
سلام و عرض ادب جناب سالوند گرامی سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبا بود