جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
⭐️ طلوع ⭐️
در من چه غزلها که به هنگام طلوعت
زاییده شد آنها همه در بام طلوعت
⭐️
کردی تو طلوع تا که سکوت غزلم را
ریزی تو به اندر دل آن جام طلوعت
⭐️
اینگونه قسم خورده به این آینه هستم
همچون تو شدن گشته سرانجام طلوعت
⭐️
در گوشه ای از خلوت یک شاعر غمگین
من هستم و صد عاشقی از نام طلوعت
⭐️
هرگز غزلم با تو به پایان نرسیده است
زیرا که همین بوده ز پیغام طلوعت
⭐️
تا هستی و خورشید منی در تن زارم
هرگز نتوان دیدن اتمام طلوعت
⭐️
در من تو شدی زاده در این بیت و غزلها
شاعر شده ام موقع اعلام طلوعت
⭐️
در عمق وجودم که شده نام تو احساس
من سجده بر او کرده به آرام طلوعت
⭐️
ای نام تو قدیسه ی پاکی و جنونی
اینجا به چه علت شده ام رام طلوعت
⭐️
ای راحت جانم شده ای روح غزل جان
من عاشق مهرم شده در شام طلوعت
⭐️
#روح_الغزل
#شکیبا_درخشانی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض احترام سپاس از حضور گرم و خوانش زیبای شما گوارایتان باد پاینده باشید | |
|
سلام کبری بانوی عزیز ممنونم از حضور گرمتون بانوی گرامی پاینده باشید و به عشق ماندگار | |
|
درود و عرض احترام سپاس از حضور گرم و خوانش زیبای شما پاینده باشید | |
|
درود متقابل بر شما | |
|
سلام و عرض ادب خیلی ممنونم که شعر بنده را خواندید شام طلوعی که من به عنوان قافیه استفاده کردم از این جهت بود که بگویم در شامی که تو طلوع کردی و منظور و تفسیر دیگر نیست سپاس از شما پاینده باشید | |
|
درود بر شما ممنون از توجه و خوانش زیبای شما گوارایتان باشد گرامی پاینده باشید | |
|
درود متقابل و سپاس از حضور و توجه شما گرامی پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود