شنبه ۱۰ آذر
سمت و سوي شما شعری از علی معصومی
از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۲۲:۴۹ شماره ثبت ۷۱۲۰۱
بازدید : ۳۵۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
سمت سوي شما
آواره ايم و كوى شما جستجوي ماست
دل داده ايم و روي شما آرزوي ماست
آري فضاي سينه تو گويي ز عنبر است
وقتي ز رنگ و بوي شما گفتگوي ماست
ما بي دلان وادي صحراي حيرت ايم
بغضي ز هاي و هوي شما در گلوي ماست
در جاده اي كه روز ازل پا نهاده ايم
نوري ز سمت و سوي شما روبروي ماست
لب تشنگان جرعه به دريا نهاده ايم
تا قطره اي ز جوي شما در سبوي ماست
از گردش زمانه متاعي نجسته ايم
سر رشته اي ز موي شما آبروي ماست
معصومي از چه دل نگراني كند كه باز
آوازه اي ز خوي شما آبروي ماست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
دستمریزاد