شنبه ۳ آذر
معشوقه ی سودائیم امشب یکی مانند توست شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۴۰ شماره ثبت ۷۱۱۹
بازدید : ۷۵۶ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
معشوقه ی سودائیم امشب یکی مانند توست
چشمش شبیه چشم تو ، لبخند او لبخند توست
در قطب احساسی یخی با او هم آغوشم. فقط
آغوش او یادآور ِگرمایِ خوش . آیندِ توست
امشب تو را می بینم و او را نوازش میکنم
دستم اسیر دست او اما دلم در بند توست
تصویر عشقم خفته درآغوشِ قابی آهنی
در قلب دیواری که او مانند من پابند توست
معشوقه ی سودائیم امشب تویی چون دیگران
آن یار سابق نیستی . اینجا یکی مانند توست
م مهرپرور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.