جمعه ۲۵ آبان
اون کیه ! شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ ۰۸:۲۲ شماره ثبت ۷۱۱۵
بازدید : ۸۹۷ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
من یکی رو دوس دارم
از تبازِ عاشقونه
میدونه چه حالی دارم
فکرِ آدم و میخونه
من یکی رو دوس دارم
که به اسمِ من می نازه
واسه راحت بودن من
عمر و جونش و می بازه
اون کیه که انتظارش
منو می کشونه کوچه
کسیکه بدونِ اسمش
زندگیم همیشه پوچه
دارم دنبالش می گردم
اونو اینورها ندیدی ؟
میگن از نژاد گلهاس
چیزی از او نشنیدی؟
ولی من خودم میدونم
اون کیه که آرزومه
حتی اینجا هم نباشه
لحظه لحظه روبرومه
اون کیه که انتظارش
منو می کشونه کوچه
کسیکه بدونِ اسمش
زندگیم همیشه پوچه
کاش میومد که ببینه
چرا بی او دل غمینه
بدونه که در کنارش
زندگی خیلی شیرینه
اگه پیداش بشه اینجا
عمر من بهاری میشه
پاسخ من به نگاهش
بی تامل "آری" میشه
اون کیه که انتظارش
منو می کشونه کوچه
کسیکه بدونِ اسمش
زندگیم همیشه پوچه
|