چهارشنبه ۱۶ آبان
زندگي بايد كرد شعری از آرما
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۴۱ شماره ثبت ۷۰۷۶۵
بازدید : ۳۷۶ | نظرات : ۱۹
|
|
چه بگويم از زمان،
از روز ها و شب ها؛
كه همچون اسب تيز پا رام نشده ميگذرند
و منتظر هيچكس نميمانند.
چشم هارا بايد باز كرد
به دور دست ها بايد نگريست
سطحي نبايد زيست
زندگي بايد كرد
قدر دانست
عشق ورزيد
در باران بايد رقصيد
و در باد...
مو ها را بايد رها كرد در باد
يكديگر را در آغوش بايد گرفت
و آه...
آه كه زمان ميدود همچون ببر گرسنه به دنبال طعمه اش!
دستان مادربزرگ را بايد بوسيد
و به قصه هاي پدر بزرگ بايد گوش فرا داد
در آغوش مادر آرام بايد گرفت
و پدر قهرمان فرزندانش است!
گل را بايد بوييد
موسيقي را بايد گوش كرد
و خورشيد با اشعه طلايي رنگش روز نو را آغاز ميكند.
شب ها و روز ها،
روز ها و شب ها،
چهار فصل
و در پاييز عاشق بايد شد
لذت قدم زدن بر روي برگهايي كه اواز ميخوانند را بايد چشيد؛
زندگي بايد كرد
آسمان
درخت
گل
پروانه
سگ
گربه
همه زيبا هستند
با چشم دل بايد ديد؛
زندگي زيباست
قدر بايد دانست
گذشته را رها بايد كرد
به حال عشق بايد ورزيد
زمان براي ما نمي ايستد
زندگي بايد كرد
زندگي بايد كرد
-ارما-
|
نقدها و نظرات
|
بله ممنون كه گفتيد، من تازه شروع كردم از اين به بعد بيشتر تلاش ميكنم🙏🏻😊 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.