يکشنبه ۴ آذر
چاره من چیست شعری از شهرام عمرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۵۰ شماره ثبت ۷۰۶۹۵
بازدید : ۴۷۹ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب شهرام عمرانی
|
خسته ام از بس که به در دوخته ام چشم
چشم به ره مانده ام و چاره ای هم نیست!
نیست مرا تاب و تحمل که کنم ترک
ترک این عادت و جز غم ثمرم چیست؟
چیست و چون خانه خرابی لب آوار
آوار شدم خاک شدم هیچ اثرم نیست!
نیست اگر پای به دنیا بگذارم
بگذارم تن و فردا چه شود در خبرم چیست؟
چیست صدبار شوم زنده و مرده
مرده بشوم زنده شوم خانه حرم نیست!
نیست دگر حوصله ای بابت گفتن
گفتن به چه آید جز حسرت سخنم چیست؟
چیست آن خانه که کاشانه غمهاست
غمهاست و در محفل من کس دگرم نیست!
نیست شوم خوار شوم از نظرت چیست!؟
چیست اگر چاره ای جز چاره من!؟ چیست؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود
جسارتا قوافی؟