جمعه ۲ آذر
عشق شعری از عظیم شفاعت
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ۱۹:۵۳ شماره ثبت ۷۰۴۴۲
بازدید : ۶۶۰ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب عظیم شفاعت
|
عشق یعنی واله و شیدا شدن
عشق یعنی در رهش رسوا شدن
عشق یعنی در ره لیلا شدن
عشق یعنی بی گنه رسوا شدن
عشق یعنی همچو شمعی سوختن
عشق یعنی آتشی افروختن
عشق یعنی زندگی با همنفس
عشق یعنی پر کشیدن از قفس
عشق یعنی سرو آزاد و رها
عشق یعنی از حسد بی انتها
عشق یعنی روز و شب آوارگی
عشق یعنی لحظه دلدادگی
عشق یعنی درد دوری درد یار
عشق یعنی چون زمستان و بهار
عشق یعنی بوی گل بوی بهار
عشق یعنی تا ابد دنبال یار
عشق یعنی چون پرستو پر زدن
عشق یعنی در رهش پر پر زدن
عشق یعنی انتظار و انتظار
انتظار دیدنش اندر بهار
عشق یعنی ترس یعنی انتظار
عشق یعنی لرزه بر اندام یار
عشق یعنی سوختن از بهر یار
عشق یعنی لحظه لحظه بی قرار
|
نقدها و نظرات
|
محمد حسین نیک طبع درود بر شما شاعر بزرگوار سپاس از حضور گرمتان زیبا نگاه پر مهر شماست مانا باشید و در پناه حق | |
|
استادعسکری به لطف خوانده اید سپاس از حضور سبزتان در پناه حق | |
|
استاد طهماسبی حضور گرم و سمیمانه شما باعث افتخار این حقیر است سپاس از حضورتان | |
|
استاد صادقی سپاس از حضور گرمتان در پناه خق | |
|
جناب خسروی به لطف خوانده اید زیبا نگاهتان و سپاس از همراهیتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف حضرت عشق