يکشنبه ۴ آذر
قفل دل شعری از مهدی جعفری
از دفتر می ناب آسمانی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ۲۲:۲۵ شماره ثبت ۷۰۱۳
بازدید : ۱۰۱۰ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب مهدی جعفری
|
قلب ميداني چيست ؟
خانه عشق و تلاطم ، اما ،
قلب تو بر باد است .
نه از آن روي كه مهرت همه را دربرداشت ،
نگرانم كه تو را در بازار به دروغي زيبا ، مفت و ارزان ببرند.
بر دلت قفل بزن ، تا كه هر نامردي به تو فرمان ندهد، جان شيرين تورا ، به جفا نستاند.
جان من ، دوست شدن ، بنده ى دل بودن ، رسم خود را دارد ،
هر كه از راه آمد ، با دروغي آمد تا هوسهاي دلش رام كند ، تا كه شيطان درونش را باز از قفس باز كند .
بر دلت قفل بزن تا كه دزدان طريق ، راه را سد نكنند .
شايد آنروز رسد كه تو از عشق و هوس ، هوسي عصيانگر بر دلت راه دهي ، و من آنروز دگر ، نااميدم از تو تا كه عشقم بستاند دادت.
بر دلت قفل بزن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.