جمعه ۲ آذر
بوسه شعری از سعید کشاورزی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۵۱ شماره ثبت ۶۹۹۹۹
بازدید : ۳۲۴ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سعید کشاورزی
|
بده از شراب چشمات ، یه دو جام
ارغوانی
که شوم مست نگاهِت تا ابد
بی هیچ خماری
تو نگو عشق چیه عاشق کدومه
تو عَبث با این خیالی
من همون عاشق زارم که ازش خبر نداری
من برات یه عشق کهنه ام
که نمیگیری سراغش
تو برام ساغر عشقی
یه شراب آسمانی
بجز این فکر و خیالت
تو بمن چیزی ندادی
کجا رفت قول قرارات
که بمن هی وعده دادی
میگیرم دستِت ، تو رویام
میشینم ، تو قاب چشمات
میکشم ، دستی به موهات
تا بیاد، خنده تو اشکات
میزنم بوسه به لب هات
به همون نشون که گفتی
یادگاری
دل من تا وقتی زنده است که باشه وصل نگاهت
بخدا دارم میمیرم دیگه بسه بی قراری
اینو خیلی خوب میدونم
که همش بازم ترانه است
آخه من دوسِت دارم دیونتم
بوسیدنت
فقط بهانه است .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود