سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        کاش برگردم

        شعری از

        رامین مهبودی

        از دفتر حرف دل نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۵۰ شماره ثبت ۶۹۶۳۶
          بازدید : ۴۲۱   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر رامین مهبودی
        آخرین اشعار ناب رامین مهبودی

        گاهی چه می شود 
        که جهان را به لحظه ای
        سیاه و تار می بینم
        و در آن لحظه
        خسته میشوم
        از هرآنچه هست و
        از هرآنچه نیست
        و این می شود
        که در اندک زمانی
        چشم می بندم بر همه چیز
        و خلاص می شوم از خودم
        و چه خوب که می بینم
        در آنجا و آن لحظه
        همه در تکاپوی من اند
        از خودم می پرسم
        من این همه را دارم؟
        من اینهمه خوشبختم؟
        کاش برگردم
        کاش دنیا به آخر نرسد
        کاش برگردم و
        هی باز بمیرم گاهی
        تا ببینم که تو اینجا هستی
        تا ببینم نگرانم هستی
        هر بار که می میرم
        یک بار پشیمانم
        هی باز می میرم و 
        هی باز پشیمانم
        یک روز می آید که دیگر
        فرصت برگشت نیست
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۱۰
        خندانک
        درودبرشما خندانک
        دلنوشته زیبایی است خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۵
        درود بزرگوار
        غمگین و زیبا بود خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۳
        درودتان
        خندانک خندانک خندانک
        مجید شیاسی  مجید
        پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۲۲
        سلام بسیارزیبا درود بر شما
        سیاوش اسفندیاری
        پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۹:۱۱
        احسنت ...دلنوشته بسیار زیبایست خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0