يکشنبه ۴ آذر
ترک شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۰۶ شماره ثبت ۶۹۵۷۶
بازدید : ۵۲۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
چقدر درد دارد
حالا می فهمم
که ترک کردن یعنی چه
تمام وجودت پر درد می شود
وقتی که آنهمه بودنش را
به یکباره نمی بینی
وقتی که مدتها
نیمی از وجودت شده بود
چقدر دلارامی تا که هست
و چقدر خودت را
بی رقیب می بینی
سرت درد نمی گیرد
استخوانت نمی سوزد
اما کافیست یک شب نباشد
آغوشت پر می شود از زانوهایت
اشک چشمت امانت نمی دهد
خواب شب سیری چند
گاهی دلت می خواهد
گریزی بزنی و
وجودش را تمنا کنی
دستهای خالی ات را دراز می کنی
شاید که پر برگردد
و تو رها شوی از آنهمه درد
بی اندازه دشوار است
وقتی که می فهمی
راه گریزی نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود