شنبه ۳ آذر
خسته ایم ای روز گار شعری از مهدی تنهائی
از دفتر شب های مهتابی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۰۱:۳۲ شماره ثبت ۶۹۵۴۴
بازدید : ۴۶۳ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
#م_ت_
خسته ایم؛ خسته از شبهای سرد...
خسته از سنگینی غم...خسته از بیداد و جور...
مثل ره گم کر ده در بیرا هه ها آواره ایم...
مثل آنکه غرق در دریا ی ژرف...
دست می اندزد به هر خار و خسی...
بی چا ره ایم...
خسته ایم...خسته از این وعده ها ی بی اثر...
از تمام حرف های بی عمل...
وای بر ما تا کجا باید گذشت...تا کجا باید دوید...
کی توان ا ز دست این غمها رهید...
خسته ایم ای روز گار ...طاقت و صبر و قرار از ما گرفت...
این ستم های بی پایان تو...
#م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس مهر تان جناب استکی عزیز | |
|
سپاسگزار لطف و تو جه تان هستم | |
|
سپاس حضور گر متان با نو یوسفی عزیز | |
|
سپاسگزارم جناب دکتر بخارائی عزیز | |
|
سپاسگزارم بانوطاهری عزیز | |
|
سپاسگزارم جناب طهماسبی...ممنونم از نگاه دقیق و توجهات بی دریغت دوست عزیز | |
|
ممنون از لطفتان جناب اسفندیاری عزیز انشالله که روزگار با ما بهتر تا کند | |
|
سپاس حضور گرمتان جناب چرخچی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موثر و زيبا بود