يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
کاشــکیبود یکیدردِ مرا میفهمید
حالِ ناجــورِ دلِ سردِ مرا میفهمید
پشتِاینرنگولعابیکههویداگشته
معنــــیِ رنگِ رخِ زردِ مــــرا میفهمید
خندهیِظاهریاماز سَرِ ناچاری بود
یک نفر کاش عملکردِ مرا میفهمید
سختْچونآهنمامابهپسِپرده یکی
اشکِ پنهانیِ چـونمَردِ مرامیفهمید
زخـــمهــــای دل و آوارگیام بسیارند
حاصلِ عشق و رهآورد مرامیفهمید
کارِحامیهمهدرسوختنوساختناست
کاشــــکی بود یکی دردِ مرا میفهمید
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام برشمااستادگرامی:سپاسگزارم ازلطفتون.شادمان باشید | |
|
سلام برشماسرور ارجمند:سپاسگزارم ازلطفتون.شادمان وسلامت باشید | |
|
سلام وسپاس برشما:سلامت وشادمان باشید | |
|
سلام جناب همایون:خیلی ممنونم ازحضورپرمهرتان.ایزدیکتانگهدارتان | |
|
سلام سرکارخانم:تشکرمیکنم ازحضورتون.خدا یارتان باد | |
|
سلام وسپاس برشما:شادکام باشید | |
|
سلام دوست ارجمند.سپاسگزارم ازمحبت شما.شادکام باشید | |
|
سلام جناب فلاحی:سپاسگزارم ازمحبت شما.شادوسلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و غمگين بود
جانا سخن از زبان ما مي گويي