جمعه ۲ آذر
دو بیتی عقربه از مجموعه شعربرگ برگ شعری از محمد منصوری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۲۱:۵۳ شماره ثبت ۶۹۴۴۶
بازدید : ۳۰۳ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب محمد منصوری
|
گاهی از این عقربه هاخسته تر منم
پای فرار دارم و دلبسته تر منم
گیجم از این چرخش و تکرار زندگی
هستم در این خانه و وابسته تر منم
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد متقی جناب اسکی مهرت ماندگار خوش آمدی سلام
| |
|
بانوی مهر و عاطفه خانم یوسفی خوش آمدی به مهمانی شعر جناب منصوری
| |
|
حضرت طهماسبی مهر حضورت برای اجابت مهمانی شعر جناب منصوری مانندگار سلام
| |
|
مهرت ماندگار خوش آمدی جناب نوری سلام | |
|
شاعر قرزانه جناب رفیقی به مهمانی رباعی معنا گرای جناب منصوری خوش آمدی
| |
|
شاعر توانا جناب فلاحی عزیزمان به مهمانی رباعی معنا گرای جناب منصوری خوش آمدی... سلام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود