جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مریم عرفانیان(مریم عرفان)
آخرین اشعار ناب مریم عرفانیان(مریم عرفان)
|
دلکم!
دخترک باوفای من!
نبینم غصه ی دیروز، تو رو در به در کنه
دلکم،پیشم بمون تنهام نذار
میدونم فردای این قصه ی سرد، گرم گرمت میکنه
غصه نخور...
امید بیار...
دلکم،دخترکم، امید من،روزای قشنگ زندگی داره از اون دور دورا میاد...
امید بیار...
دلکم...
دخترکم...
امید من...
بامداد ۲۹ آبان ماه
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از مهرتان | |
|
مهربانوی عزیز سپاس | |
|
مهرتان افزون... سپاسگزارم | |
|
درود وسلام سپاس از آرزوی پر امیدتان مهرتان را می ستایم | |
|
لطفتان را سپاس | |
|
چ زیبا و دلنشین سپاس از وقتی که گذاشتید | |
|
مهرتان افزون | |
|
نگاه پر مهرشما زیباست | |
|
درود برشما | |
|
مهرتان مانا | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاس از مهرتان | |
|
سپاس از نگاه زیباتون | |
|
درود بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اميد بخش و زيباست