يکشنبه ۲۷ آبان
همیشه در پی فخر و شعارید شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر مرکب
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۲۰:۳۹ شماره ثبت ۶۹۰۵۴
بازدید : ۴۸۷ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
هوای خانه اش سرد ست و غمگین
به روی سینه اش بغضی ست سنگین
تمام زخم هایش زرد و چرکین
برای دردهایش نیست تسکین
چرا در تیر ماهَش برف بارید؟!
خزر دیدی؟ نبین چشمان او را
چه سونامیِ سختی کرده بر پا
فقط مشتی خرابه مانده بر جا
در این دنیا شده تنهای تنها
خبر از سینه ی پر غصّه دارید؟!
سَقط شد آرزویش در جوانی
عروس باغ ها شد بی نشانی
ندیده قلب پاکش مهربانی
شبیه سرو بوده، شد کمانی
همیشه در پیِ فخر و شعارید!
نگاه آسمان بارید نم نم
کویر خشک را بوسید #شبنم
شده زخمی که دیده لطف مرهم
به رویش زندگی خندید کم کم
چرا از حال خوبَش بیقرارید؟!
خدا تقدیر را از سر، نوشت و
شده آن دانه ی در زیر کشت و
که چیده سبزه ها را خشت خشت و
جهانش شد شبیه آن بهشت و
شما در فکر مسجد یا مزارید؟!
#سمیرا_خوشرو
|
نقدها و نظرات
|
درود،سپاسگزارم استاد ارجمند،برقرار باشید🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درودها بانوی عزیزم،سپاسگزارم از حضور پر مهرتون نازنینم😘😘🌹🌹🌸🌸🙏🙏💕💕 | |
|
درود،سپاسگزارم بزرگوار🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درودها برادر بزرگوار،سپاس از حضور گرمتان🌹🌹🌸🌸🙏🙏🙏 | |
|
درودها استاد گرامی،سپاس از توجهتان ،برقرار باشید🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگين و زيبا بود