جمعه ۲ آذر
مادر عروسکم نیست... شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۲۲:۱۵ شماره ثبت ۶۸۹۷
بازدید : ۹۸۸ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
پاشیده روی میزم ، ته مانده های سیگار
یک استکان خالی، یک عکس روی دیوار
یک پنجره که پرده ، با من غریبه اش کرد
یک \' در \' ، که دردمند است ، از یک \'خدا نگهدار\'
افکنده رو به قبله ،خود را به حال خَلسه
سجاده ای که شب را بی من نشسته بیدار
روی سه کنج دیوار ، تاری به وسعت مرگ
آویخته عنکبوتی ، خود را به چوبه ی دار
با مرگ میشود رفت ،با مرگ میشود ماند
تیغی کشید باید، بر نبض سرد تکرار
آرام میشوم باز ، مانند روز اول
مادر عروسکم نیست ، گهواره را نگهدار
م مهر
م مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.