جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر کبرا مینائی جاوید(مینا)
آخرین اشعار ناب کبرا مینائی جاوید(مینا)
|
خیلی دلم تنگ است می دانی؟!
لعنت به این احساس دیوانه
چون ساختم در دل بنایی را
بر روی یک بنیان ویرانه
لعنت به این شب های بعد از تو
لعنت به این دلبستگی هایم
شاید نباید چشم می بستم
روی تمام سادگی هایم
یاد تو را سر می کشم هر شب
هر بار از نو تا ته شعرم
لعنت به این ابیات دلتنگی
لعنت به این اشعار بی مهرم
می بینمت، کز می کنم هربار
در گوشه ای با بغض دلگیری
بر شانه ات سهمی ندارم تا
برپا کنم جنگ جهانگیری
در مرکز داغ دو چشم تو
یخ می زنم هر روز از سرما
فنجان و فال قهوه تکراریست
دلشوره میگیرم از این اسما
تنها برای لحظه ای کوتاه
بگذار دستت را بگیرم من
تا آخر این شعر با من باش
شاید پس از شعرم بمیرم من
#کبرا-مینایی-جاوید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا سروده ای