هم نفس ...
تو یک غزلی یک غزل بی غش و نابی
با یاد تو من مست شوم کهنه شرابی
تو معنی ابیات تمام شعرایی
انگیزه پرواز بلند دل مایی
همچون غزل حافظ و سعدی چه روانی
تو حرف دهان همه شیرین سخنانی
شوری شعفی شوقی و دروصف نیایی
با یاد تو اینگونه کنم نغمه سرایی
ای سوگلی سطر به سطر قلم من
انگیزه من هم نفس بیش و کم من
تو تا به ابد صدرنشین دل مایی
یک لحظه مرا نیست ز یاد تو جدایی
غزلي ناب و زيباست