دوشنبه ۵ آذر
جامانده اربعین شعری از علی حسن پور
از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ۰۰:۲۹ شماره ثبت ۶۸۶۱۰
بازدید : ۴۰۱ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب علی حسن پور
|
اشب اربعین،سر سجاده، نشسته ام تنها
به یاد روز های گذشته در کرببلا گریه میکنم تنها
چه زیبا بود آن سرسرای نورانی
به یاد مرقد عباس گریه میکنم تنها
صدای روضه تو آرامش قلب است
وقتی صدای روضه را میشنوم گریه میکنم تنها
مرا میشناسی آقا همان غلام رو سیاه
ردم نکنی اقا!گریه میکنم تنها
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم استاد محبت و ذره پروری شما باعث دلگرمی حقیر است سربلند باشید🌷 | |
|
ممنون از لطف و ابراز محبت شما سربلند و پیروز باشید❤ | |
|
دورد بزرگوار
ذره پروری میکنید
سربلند باشید | |
|
درود بر شما بزرگوار
ممنونم
موفق و موید باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
یا حسین(ع)