جمعه ۲ آذر
ای کاش شعری از پردیس محرمی
از دفتر بانوی مردادی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۵۸ شماره ثبت ۶۸۵۹۹
بازدید : ۵۱۴ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب پردیس محرمی
|
زخم دلم هنوز هم مثل روز اول تازه است
انتظارعظیم دیدارتو بر دلم نشسته است
هر روز من بیش ازقبل ازگریه سرشارشد
از وقتی که راز نبودنت برایم آشکارشد
ازغصه نبودنت شدیدا تب کردم وسوختم
اماچاره ام چه بود?باید می سوختم ومی ساختم
به کوی تو آمدم بارهاامابه جای خودت،یادت زنده شد
چه بی رحمانه بعد رفتنت، دلم زیرپایت له شد
ازگرمای جانسوزآن خبرنحس دم برنیاوردم
گرچه طاقتم طاق شده بود اما لب فروبستم
اکنون که نیستی عزیزم،زندگی هیچ صفایی ندارد
بی تو سیل اشک وغم ودرد تمامی ندارد
من می گویم تحمل تلخی این روزهابرایم سخت است
دیگران می گویندتو چرکی هستی که بر سفیدی رخت است
آری تومرا باخاک یکسان کردی،خانه ام راخراب کردی
بیاببین چگونه شب ها مرا ازخواب بی خواب کردی
کاش جادوی چشمان نازنینت درمن اثرنمی کرد
کاش دراین برگ ریزعمر،غم تو مراتبدیل به آدمی دیگرنمی کرد
ای کاش شمع زندگیم زودترخاموش شود
شایدخاطراتت اینگونه ازخاطرم فراموش شود
11مهرماه 97
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس از راهنمایی شما | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است
مزین به نقد نافذ استاد پژواره عزیز