جمعه ۲ آذر
ایستگاه گمنامی شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر فصل اندیشه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ۰۱:۱۶ شماره ثبت ۶۸۳۰۳
بازدید : ۸۹۲ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
آهنگی زیبا
تصویری پویا
بسامدی از ژرفا
تصویری از رقاصک
چرخش،دو،رِ،می.........
زمان در نوسان
عمق حل شدن
فرصتها
زلالی باران
اماعاشق
قَطره باران
به نقش بازی شیشه
درلمس فاصله
گذراز خودی
به نقد باران
پر از خالی
مجنونی خیس ،عشق باران
گرمی بوسه به شورش اشک گل
بارانی رویا
سایه ای پروانه واربه بارانی
همه جان ،رویش
امتزاجی ملموس
آوازکولی وار
نوازنده ای رها
زمان خوش باتوبودن
تیک تاک،تیک......
و........
مجنونی به باران
بارانی به لبخند پایانی
سربربالین او
اوج گمنامی
کبوترانسفید
در آوازه ی عشق به رویش لاله درایستگاه آخر
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب مودب نقد ها وشعرهای تان را می خوانم وبهره می برم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبراستادوهمشهری بزرگوارم
بسیارزیبابود