جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
کوچه ها غرق سکوتند شب آرامیست
من لب پنجره تنها به تو می اندیشم
آسمان تیره و تاریک نمیتابد ماه
بی تو دلواپسم و غم زده تر از پیشم
باد در موی درخت رو به رو می رقصد
عطر باران و نم خاک مرا ویران کرد
باز هم یاد تو و چشم خیال انگیزت
در دل کوچک من بار دگر عصیان کرد
بهترین حادثه ی عمر من تنها بود
آن زمانی که تو را از تهه دل بوسیدم
در نگاه من دیوانه چه زیبا بودی
من تو را پاک ترین خلق خدا می دیدم
حال هر شب لب این پنجره ها با یادت
از غم عشق تو آرام فرو می ریزم
نم نمک یاد تو از هر مژه ام می افتد
بی تو من زردترین نرگس این پاییزم.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاسگزارم استاد مهربانم | |
|
درود بر شما دوست گرامی اگر بنده آن زمان را به جای آن زمانی مینوشتم وزن شعر بهم میخورد و البته آهنگین هم نمیشد بسیار خرسندم از همراهی و حضور شما پایدار باشید | |
|
درود بر شما دوست گرامی بسیار خرسندم از حضور شما سپاس پیروز و پایدار باشید | |
|
درود بر شما دوست گرامی بسیار خرسندم لز حضور شما سپاس پیروز و پایدار باشید | |
|
درود بر شما بانوی مهربان سپاس شاد و برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.