يکشنبه ۲۷ آبان
یاد آوری شعری از جواد کشته گر
از دفتر نقطه ها نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۰۵:۵۶ شماره ثبت ۶۷۹۴۵
بازدید : ۵۸۰ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب جواد کشته گر
|
هر سال در این روز که میشود
یادی از تو میکنم
آنهم آنقدر آرام که نه کسی از آن بویی ببرد و نه آنکه برایم زود بگذرد
میگذارم آرام و بی دق دقه در من جریان پیدا کند
دوباره از نو دل بدهم
دوباره جان بگیرم
بال بزنم و دوباره عاشق شوم
دلم را برای چند لحظه ی کوتاه هم که شده رها کنم
کمی آزادی یواشکی آنهم گه گاهی عیب نیست
میگذارم دوباره به تو دل بدهد
تمام خاطراتت را مرور کند
تا آن لحظه...
به اینجا که میرسد
نمیدانم چ میشود
باز مثل همان موقع زمان کندتر میشود
هوا سنگین تر میشود
دست هایم پاهایم تنم مثل سنگ سخت و سرد و بی روح میشود
فقط فقط تپش های دردناک و دردناکتر قلبم یاد آور میشود که دیگر تمام شد بیدار شو...
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون استاد ترکمان حتما در نوشته های بعدی من به نظرات و محبت شما بیشتر نیازمندم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگين و زيباست
مزين به نقد نافذ استاد پژواره عزيز