دوشنبه ۵ آذر
چرا افتاده بر خوابت وطن اینگونه بختک ها شعری از رامین محمدیار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۴۶ شماره ثبت ۶۷۹۳۱
بازدید : ۲۲۷ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب رامین محمدیار
|
چرا افتاده بر خوابت وطن اینگونه بختک ها
کشیده ی شیره ی جانت چرا این هرزه پیچک ها
گُلِ یاس و گُلِ مریم به کنجی بی ثمر بی جان
فضای خانه پرگشته ،،،زِبوی گندِ جلبک ها
صدای زاغ می آید،زِباغ و راغ و صحرایت
سکوت و بغضِ سنگینی به دل دارد چکاوک ها
نگاهِ خسته ی گل گفت،،خزان خورده گلستانت
نشسته تاجِ نومیدی، به شاخ و برگِ میخک ها
......
......
.....
ترا رویایِ خوش باید،چو داری تخت پر مِکنَت
نه آشفته شود خوابت،،شوی درگیرِ بختک ها
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و شورانگيز بود
مبين مشكلات جامعه