يکشنبه ۲۷ آبان
دختری در دل شب شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ۰۹:۰۷ شماره ثبت ۶۷۸۷۰
بازدید : ۴۷۹ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
دختری در دل شب بوسه ی تبدار کشید
ماه را دورتر از بوسه ، عزادار کشید
گل سرخی که نگاهش شده پُر حسرت و آه
بین گلدان و خودش فاصله بسیار کشید
جای هر غنچه ی زیبا علفی هرز نشاند
عشق را درد به جان رفتن یک خار کشید
خسته شد از قلم و نقشِ عذابی و فقط
شانه ای تکیه به تنهاییِ دیوار کشید
چون که دیوار توانِ غم بسیار نداشت
جای دیوار ، فروپاشیِ آوار کشید
#سمیرا_خوشرو
#شبنم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد گرامی،سپاسگزارم | |
|
سلام گلم،روزت مثل دلت قشنگ.ممنونم از توجهت مهربونم چشم درستش میکنم،فدااااااااتم | |
|
سلام و عرض ادب،سپاسگزارم از توجه شما بزرگوار،برقرار باشید | |
|
درود استاد بزرگوار،سپاسگزارم | |
|
سلام استاد عزیز،سپاس از نگاه زیبای شما،لطف دارید🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درود،سپاس از نگاه زیبای شما بزرگوار،پاینده باشید🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود